Ved fejl, mangler, fortrudt køb eller evt. udeblevne leverancer skal alle henvendelser rettes til;  kundeservice@geppel.dk.

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Du skal reklamere ved at kontakte os via mail til kundeservice@geppel.dk.

Skriv til kundeservice@geppel.dk for at få oplyst hvor returpakken skal sendes til.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og at der ikke må påklæbes adresselabel eller pakketape på selve varen eller dens originale emballage. Det er vigtigt, at pakken bliver sendt til vores adresse, da vi ikke henter pakker leveret til pakkeboks, pakkeshop eller postbutik. Bemærk at du er ansvarlig for pakken indtil vi modtager denne, og det anbefales derfor at sende pakken retur med et trackingnummer.

Du anbefales at der lægges en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb i returpakken.

Vi behandler returvarer/sager indenfor 3-5 hverdage.

Er en pakke, uden at det skyldes Geppels Legetøj egne forhold, kommet retur, f.eks. fordi du ikke har afhentet pakken i pakkeshoppen, og ønsker du fortsat varen leveret, er Geppels Legetøj berettiget til at opkræve dig udgiften til genfremsendelse. Ej afhentet pakker vil blive fratrukket 49 kr. inden tilbageførelse af beløb.

Newsletter

A short sentence describing what someone will receive by subscribing